٢٢
فروردین

هاستینگ و ثبت دامنه

da672afbc96c5a50f37285f45746d823.jpg

فضا و اطلاعات سایت شما باید بر روی یکی از کامپیوترهای میزبان متصل به اینترنت قرار گیرد تا دیگران بتوانند در هر لحظه از شبانه روز به آن دسترسی داشته باشند. در حقیقت میزبان یا Host ، تمام یا بخشی کوچک از فضای یک کامپیوتر همیشه متصل به اینترنت است که به مرورگرها این امکان را می‌دهد که با تایپ دامنه شما در بخش مرورگر خود ، بتوانند به صفحات وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و یا برنامه ای خاص را برای ایجاد آن صفحات اجرا کنند.

فضای Host دارای یک آدرس اینترنتی منحصر بفرد بنام IP ، یک حوزه منحصــر بفرد و یک نام منحصـر بفــرد که کامپیوتر شما را در شبکه می شناساند ، می باشد . بعبارت دیگر ، میزبانی یک سایت عبارتست از فراهم نمودن محلی مناسب بعنوان پایگاه اصلی برای ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اینترنت که در اصطلاح فنی به آن Web Hosting میگویند.
نکات مهم در انتخاب میزبان سرعت دسترسی به اطلاعات، پشتیبانی فنی، امکانات موجود بر روی سرور و مطابق با نیاز کاربر می‌باشد..

 

نظرات

  • Gravatar

    hello test comment

  • Gravatar
    • Ehsan
    • /
    • فروردین ٢۴, ١٣٩٢

    Nam cursus tellus quis magna porta adipiscing. Donec et eros leo, non pellentesque arcu. Curabitur vitae mi enim, at vestibulum magna. Cum sociis natoque penatibus.

ارسال نظرات پس از سه ماه غیر فعال شده است.