اتوماسیون اداری

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


شما به عنوان یک مدیر، علاقه‌مندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره‌ را در سازمانتان بالا ببرید. اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها می‌شود.

تحقیقات گروه WFMC (تحقیقات انجمن مدیریت جریان کار - ۲۰۰۶) نشان می‌دهد سازمان‌ها و شرکت‌های سنتی عملا تنها از ۳۰٪ زمانی که صرف فرایند‌هایشان کرده‌اند، ارزش افزوده دریافت می‌کنند و از ۷۰٪ باقیمانده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمی‌شود.

net1cms اتوماسیون اداری گروه توسعه وب نت وان


مشاهده جزئیات

سیستم پرداخت در محل (COD)

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


سرویس پرداخت در محل (COD) عبارت است از پرداخت وجه کالای خریداری‌شده اینترنتی به مأمور پست در هنگام تحویل کالا. این روش دریافت وجه عمدتاً برای تأمین‌کنندگان کالاهای فیزیکی و مشتریانی که تمایل به پرداخت آنلاین (قبل از تحویل کالا ندارند) استفاده می‌شود. واسط تحویل کالا می‌تواند شرکت پست یا سیستم توزیع همان شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت در محل باشد.

cod سیستم پرداخت در محل طراحی سایت گروه توسعه وب نت وان


مشاهده جزئیات

نرم افزار تحت وب

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


نرم افزارهای تحت وب ، نرم افزارهایی هستند که بر روی بستر اینترنت یا اینترانت عرضه می شوند ، به عبارت دیگر نرم افزارهای تحت وب بر روی یک شبکه اطلاعاتی اجرا می شوند .این خصوصیت منجر به یکی از ویژگی های برتر نرم افزارهای تحت وب می شود : گستردگی. در واقع گستره اجرای نرم افزار با گستره شبکه یکی می شود. یعنی تا هرجایی که شبکه شما بزرگ شد ، نرم افزار شما نیز در دسترس قرارخواهد گرفت. در واقع مفهوم گستردگی را در نرم افزارهای تحت وب ، می توان با دسترسی پذیری  نیز معادل قرار داد.

net1cms web application طراحی سایت گروه توسعه وب نت وان نرم افزار تحت وب


مشاهده جزئیات

وب سرویس

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


وب سرویس ها برنامه (قطعه کد) هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند. اساس کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیان گذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند .

net1cms rest api soap web service برنامه نویسی اندروید برنامه نویسی ای او اس برنامه نویسی پی اچ پی طراحی سایت وب سرویس


مشاهده جزئیات

نرم افزار ها با طراحی ماژولار

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


به طور کلی میتوان گفت نرم افزار های ماژولار به نرم افزار هایی گفته میشود که از یک هسته قدرتمند در مرکز که کار کنترل و نظارت را بر عهده دارد، و یک سری بخش های مختلف با کارها و وظایف متنوع  که ارتباط تنگا تنگی با هسته دارند تشکیل شده. یکی از مزایای برجسته این نوع طراحی قابلیت توسعه پذیری بسیار راحت آن است به طوریکه میتوان به صورت نامحدود بخش ها (ماژول هایی) به آن اضافه کرد.

برنامه نویسی برنامه نویسی پی اچ پی سیستم ماژولار طراحی سایت گروه نت وان نرم افزار ماژولار


مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت محتوای

ارسال شده مهر ۶, ١٣٩۵


سیستم مدیریت محتوا یا  Content Management system  یک برنامه نرم افزاری روی سرور هستند و به مدیر سایت اجازه می دهند تا محتوای سایت را بدون نیاز به طراحی دوباره تغییر دهد. در واقع طراح اولیه سایت یک بار سیستم CMS را طراحی می کند و تعدادی قالب آماده برای صفحات طراحی کرده و آن را روی سایت شما نصب می کند، و شما به راحتی می توانید صفحات دیگری را به آن اضافه یا صفحات موجود را ویرایش کنید.

cms net1 net1cms برنامه نویسی برنامه نویسی پی اچ پی جوملا ُسیستم مدیریت محتوا طراحی سایت طراحی قالب گروه توسعه وب نت وان وردپرس


مشاهده جزئیات